Brand Minds – O zi plină cu speakeri de excepție și pură inspirație!


Poza articol (2)

 

Fiecare dintre ei, prin modul de a prezenta, prin informația transmisă, a reușit să-și lase amprenta asupra celor 3000 de participanți prezenți la Sala Palatului.

Am trăit și savurat din plin fiecare moment, însă, dacă ar fi să aleg un speech dintre cele 6 prezentate (dacă o luăm în considerare și pe Sofia ) cu siguranță, discursul lui Seth Godin, a fost cel mai inspirațional, fiind construit cu umor, cu elemente vizuale amuzante și sfaturi practice.

Iată câteva idei desprinse din discursul său:

”The good news is that everyone in the world is your customer, everyone in the world is one click away! The bad news is everyone in the world is now your competition, that every choice is one click away. The whole game is different, because we live in a different world now. The rules you are playing by, aren’t going to work the way they used to work before.”

Trăim într-o lume în care suntem bombardați și obosiți de atâta reclamă. O lume în care uităm care este esența lucrurilor și ne concentrăm pe consum. O lume în care cu toată tehnologia avută la dispoziție nu mai avem șansa de a fi auziți, văzuți și înțeleși la fel de mult ca și în trecut.

“The only choice you have is to be the one and only! The one that’s worth seeking out, the one that people will miss, if it’s gone. That’s the only secret!”

Ce facem? Ce creăm? Ce poveste vrem să transmitem? Pe cine schimbăm cu produsul sau serviciul nostru? Cui i-am deschis o ușă? Acestea sunt întrebările pe care trebuie să le avem în vedere atunci când creăm un produs sau un serviciu nou, pentru ca acesta să fie unic.

“Why are you running round to everyone in the world asking them to buy from you? Instead turn the strangers into friends, before you turn friends into customers.”

În era internetului, poți trimite foarte ușor mesaje către toată lumea, dar care pot fi, la fel de ușor, ignorate. Oportunitatea constă în câștigarea permisiunii de a trimite mesajul. De a trimite un mesaj personal, relevant și anticipat, persoanelor care chiar doresc să-l primească.

“That takes patience, and takes care, but mostly it means treating different people differently. That is what we have to have the guts to do. The only way to treat people differently, is to go to the edges, to do something that may not work. “

Tratează oamenii diferit! Înțelege-l pe fiecare în parte…înțelege-i nevoia, dorințele, visele și aspirațiile. Arată-i că îl vezi! Și dacă tu îl vezi așa cum este el, el te va vedea pe tine și astfel, ai permisiunea de a-l contacta.

Ca rezultat al acestei analize detaliate, ai șansa de a obține un produs, care să fie diferit, și oameni să vorbească despre el. Captează atenția, astfel încât să răspândești produsul. Dacă cineva consideră că produsul tău este remarcabil, va vorbi despre el și vestea se va răspândi.

”Adjusting! Work your way through this by adjusting.”
Schimbările sunt inima a ceea ce vrem să facem. Caută continuu să ajustezi produsul și serviciul tău ținând cont de reacțiile grupului. Nu renunța, nu abandona lupta, continuă să ajustezi până atingi nevoia. Începe de la cel mai mic grup de oameni, află ce nevoi au și ce schimbare poți să faci.

Este înfricoșător, pentru că suntem speriați să iesim din tipare, dar ai curaj să spui ”Hai să încercăm!”

”Do Art, Not Copies!
Your best work, what’s it for? It should be for change. Did you change someone? Did you change your boss? Did you change your co-worker? Did you change your employee? Did you change a customer?
Every time you are about to make change, change’s ugly twin brother shows up, and his names is tension. The tension <I’m going to get in trouble>, the tension <I’m not sure>, the tension of <I don’t know>.”

Majoritatea oamenilor doar consumă, pentru că e mai sigur să consumi decât să inovezi. Dacă îți dorești să inovezi, să găsești ceva nou, dar motto-ul tău este ”Eșecul nu este o opțiune”, atunci nu vei reuși niciodată să ai succes.

Dacă eșecul nu este o opțiune, atunci nici succesul nu este! Pentru că a avea succes, înseamnă să cazi din nou și din nou până îți dai seama ce funcționeză și ce nu.
Fă acel ”salto mortale”! Dacă nu îl faci tu, alcineva îl va face.

”Right before the feeling of <salto mortale> shows up, we are saying: Ooo, it’s too soon! I’ll let somebody else go first. It’s too soon, I don’t have enough data.
It’s always too soon, leap anyway. Don’t be afraid, be creative! “

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>