Do something to move yourself toward your major goal every day


„Do something to move yourself toward your major goal every day.”
Brain Tracy

Toamna aceasta am avut ocazie de a participa la un workshop susţinut de Brian Tracy, un om impresionant și un orator deosebit, care a motivat şi a influențat o mulțime de oameni să atingă performanţa și să aibe succes în ceea ce și-au propus. A fost o reală plăcere să-l cunosc personal şi să-l ascult!

Iată 7 idei desprinse din cadrul acestei întâlniri:
1. FOUR ways to change your life:
Do MORE of some things;
Do LESS of other things;
START doing something new;
STOP doing some things alltogether.
Găseşte lucrurile care te ajută, concentrează-te pe acestea. Renunță să faci din lucrurile care nu au valoare, care nu au nici o contribuţie la îndeplinirea scopurilor tale.
Atunci când lucrurile nu merg cum ar trebui încearcă să schimbi ceva, să găsești ceva nou- multe firme aleg un model de business greşit, deseori sunt conştienţi de asta dar nu fac nimic in acest sens pentru că sunt într-o zonă de confort care îi împiedică să schimbe ceva.

2. The potential consequences of your thinking makes thinking the most important and valuable activity you engage in.
Înainte de a răspunde la un stimul, gândeşte! Greşelile în afaceri se fac de cele mai multe ori pentru că la un moment dat ai luat o decizie pripită fără să stai pe loc, să te gândeşti, să analizezi situaţia.

3. The quality of your product/service determines 90% of business success. Your product/service quality is the key determinant of your reputation.
Calitatea determină reputaţia, iar reputaţia este cel mai de preţ bun al companiei tale! Investeşte în calitatea muncii tale!
Cum poţi să devii mai bun? Cum poţi ştii ce anume trebuie îmbunătăţit? Foarte simplu: discută cu clienţii tăi! Întrebă-i direct cum poţi să îi faci mai fericiţi şi îţi vor răspunde!

4. Your competition determines your level of sales, the prices you charge, and how much money you make.
Când ai un rival mai bun decât tine nu îl desfiinţa, învaţă de la el şi îmbunătăţeşte-ţi strategia, urmăreşte-l ce face şi de ce are succes. Întotdeauna fi pozitiv, dacă un client apreciază un competitor, arată-ţi respectul faţă de compania în cauză. Clientul se va deschide față de tine atuncicând eşti pozitiv şi se va retrage când eşti negativ.

5. Differentiation- „Your unique selling proposition”
În ceea ce priveşte produsul sau serviciul oferit de tine trebuie să existe o diferenţiere majoră care să te facă să ai cea mai bună propunere de pe piaţă. Dacă nu ai, trebuie să găseşti repede ceva. Dacă nu găseşti, mai bine renunţi pentru că nu ai nimic deosebit. Uneori poţi fi chiar tu acel element unic.

6. Your succes in business will be determined by the people who work for you more than any other factor.
„Ai invita această persoană la tine acasă?” puneţi această întrebare atunci când ai un interviu cu un potenţial angajat. Dacă răspunsul tău este DA atunci poţi să angajezi persoana respectivă. Dacă însă răspunsul tău este NU atunci renunţă la el.
Concediază-i rapid pe cei pe care nu îi consideri potriviţi. Recrutează-i pe cei mai buni, pregăteşte-i şi motivează-i!

7. Your level of skill and experience is the key factor in business success.
Citeşte continuu materiale bune, învaţă şi mai ales punele în practică. Dacă faci acest lucru, lumea din jurul tău se va schimba.
Dacă nu incerci să înveţi mereu lucruri noi, atunci lumea ta interioară va rămâne la fel şi implicit și cea exterioară. Cu cât lucrezi mai mult pe interior cu atât creşti pe exterior.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>